maandag 6 april 2009

Ellende Begint Weer

Ugh.. even snel iets smerigs neerkalken: mijn rooster. Colleges zijn weer begonnen. Ik heb dit keer alle vakken gekozen omdat ik voor groepsdruk gezwicht ben..

Ik heb een nieuwe tutor, dit keer een meisje en geen Masahiro, genaamd Yukina. Ik ben erg benieuwd of ik met haar op kan schieten! Ze studeert economie, houdt van reizen en het bekijken van gebouwen. Klinkt goed.

Hoe dan ook, mijn rooster voor het komende semester: semi-gevorderd, maar meer richting gevorderd dan intermediar. BOOYAH!

Maandag:
Niet bestaand!

Dinsdag:
10:30 - 12:00 Special Course on Japanese
12:50 - 14:20 Lezen
14:30 - 16:00 Opstel

Woensdag:
14:30 - 16:00 Conversatie

Donderdag:
8:50 - 10:20 Kanji
12:50 - 14:20 Lezen (van een hele vette docente genicknamed stoeipoes)
14:20 - 16:00 Rangaku (hoorcolleges over de relatie tussen Nederland en Nagasaki)

Vrijdag:
14:30 - 16:00 Luistervaardigheid

Ik ben een drukke vrouw hoor! Zo ga ik op de woensdagavond Nederlands lesgeven en dans ik op donderdagavond!

5 opmerkingen:

Sander Schoen zei

Zet 'm op!

Sander Schoen zei

...en genoten van je eerste sakubun?

Rolf zei

Pretpakket!
Nee, dan 上級...

Sander Schoen zei

...nog steeds dat "smerige" rooster?!?

Rolf zei

Hé Sander, je bent me voor!